Informatii Atestat Informatica
Tema: Atestat Informatica Firma De Catering
Categoria: Atestate Access
Pret vechi: 130.00 RON
((economiseste acum 31 RON))
Pret: 99.00 RON + TVA
(Oferta valabila pana pe )
Disponibilitate: In stoc! Comanda-l acum!
Actioneaza inteligent! Comanda un proiect gata facut sau aloca 2 saptamani si construieste-ti un proiect de la zero.
Cuvinte cheie
firma de catering, catering, livrare la domiciliu, mancare, restaurant, access, atestat acccess, atestate accessDescriere atestat
Proiectul cu tema Firma de Catering permite gestionarea produselor ce pot fi livrate la domiciliul clientului. Acest proiect vine insotit de o documentatie in word de 19 pagini.
Extras din documentatie
Acest program este destinat gestionării comenziilor, stocului şi serviciilor ale firmei de catering “Geo Catering”, care se ocupă cu organizarea evenimentelor şi festivalelor, fiind realizat în Microsoft Access 2003. Prin intermediul butoanelor si al macrocomenzilor se permite utilizatorului introducerea de date, modificarea, precum si listarea unor rapoarte specifice profilului. Baza de date este de fapt o colecție de obiecte: tabele (tabels),interogari(querry),formulare(forms),rapoarte(reports)și comenzi macro(macros).
Interfața este realizată in întregime in Access prin folosirea formularelor și a panoului de control (switchboard manager).
Crearea tabelelor reprezintă primul pas în crearea unei baze de date a unei firme de catering. Acestea conţin toate informaţiile de care are nevoie firma pentru a gestiona corespunzător comenzile primite de la clienţi.
Scopul tabelelor
- primul tabel pe care l-am creat este tabelul “Evenimente”, care este pur şi simplu o listă cu toate evenimentele pe care firma le poate organiza.
- al doilea tabel creat este “Tipuri Aranjamente” ce conţine tipurile de aranjamente florale pe care firma le poate oferi clientilor.
- al treilea tabel este "Meniu", ce conţine toate felurile de mâncare şi băutură pusă la dispoziţia clienţiilor.
- apoi am creat meniul "Legaturi local”, tabel cu toate locurile unde firma poate organiza un eveniment.
- urmatorul tabel este “Comenzi Evenimente” care conţine toate comenzile de evenimente, creând o legatură importantă între celelalte tabele.
- am mai creat si “Distribuţie”, tabel necesar pentru a ţine evidenţa mâncărurilor şi a băuturilor după cum sunt distribuite la evenimentele comandate.
- tabelul “avans sub 50%” este creat de o interogare despre care voi vorbi în capitolul 2.
Evenimente – conţine următoarele câmpuri:
- Ideveniment – autonumber, câmp creat pentru declararea cheii primare. În acest câmp nu se introduc date, deoarece se introduce o numărătoare automată.
- Eveniment – text, câmp ce conţine denumirea evenimentului
Tipuri Aranjamente – conţine următoarele câmpuri:
- Idaranjament– autonumber, câmp creat pentru declararea cheii primare. În acest câmp nu se introduc date, deoarece se introduce o numărătoare automată.
- Aranjament - text, câmp ce conţine denumirea aranjamentului
- Imagine – OLE Object, utilizat pentru ataşarea unei imagini al aranjamentului respectiv.
- Cost – currency, conţine preţul corespunzător înregistrării respective, sub format Euro.
Meniu – conţine următoarele câmpuri:
- Idmen– autonumber, câmp creat pentru declararea cheii primare. În acest câmp nu se introduc date, deoarece se introduce o numărătoare automată.
- Denumire - text, câmp ce conţine denumirea produsului
- Tip –number, creat cu lookup wizard prin care am legat acest câmp de o listă introdusă separat în cadrul wizard-ului.
- Detalii – Memo, câmp folosit în a da detalii amănunţite despre produs
- Cost– currency, conţine preţul corespunzător înregistrării respective, sub format Euro.
- Imagine - OLE Object, utilizat pentru ataşarea unei imagini al produsului respectiv.
- Calorii – number, reprezintă valoarea caloriilor produsului
Adauga parerea ta